ماهیت عصر حاضر تفاوت سازمان های امروزی و گذشته را در قالب سازمانهای یادگیرنده قلم می زند. یکی از ویژگی های اساسی شرکتها و سازمان های جدید، شکل گیری آنها بر مبنای یادگیری است. فلذا مدیران و کارکنان هر مجموعه همواره در حال یادگیری بوده و مهارتهای جدیدی کسب می نمایند چراکه قدرت هر شرکت و سازمانی متناسب با میزان یادگیری هدفمند و بهبود مستمر (کایزن) مدیریت، پرسنل و تکنولوژی آن می باشد.
 
در محیط پرتلاطم کنونی و با سرعت پیشرفت روزافزون صنایع بالاخص صنعت آلومینیوم و همچنین تغییر نگرشها و خواسته های توامان مشتریان با توجه به وسعت دید آنها در زمینه کیفیت، مدیریت هزینه، زیبایی و لوکس و مدرن بودن محصولات، سازمانهای یادگیرنده و منطبق بر استانداردهای جهانی حرف اول را می زنند.
مجموعه تولیدی پروفیل های آلومینیومی آلسون با توجه به کارآمدی و پیشرفت جهشی آن و انطباق با استانداردهای بین المللی و به روز بودن، جزو سازمانها و شرکتهای یادگیرنده می باشد. کسب عناوینی همچون واحد نمونه صادرات، برند برتر و واحد نمونه استانی همگی موید توفیق شرکت آلسون در زمینه مشتری مداری و توان رقابتی و مدیریت کیفیت آن می باشد. اساسی ترین هدف آلسون جلب رضایت مشتریان و کسب مزیت رقابتی قابل عرضه در عرصه صنعت آلومینیوم می باشد که با توجه به افزایش تقاضای جهشی پروفیلهای آلومینیوم آلسون، در سال اخیر مفتخریم که توانسته ایم اعتماد مشتریان خاص پسند ایران و کشورهای همسایه را جلب نماییم.
تمام هم وغم و تلاش این مجموعه با استراتژی صداقت محوری، کسب رضایت شما عزیزان می باشد.
 

error: Content is protected !!